Alla inlägg under oktober 2006

Av vonanka - 28 oktober 2006 08:56

Jaha då var det lördag och jag har inte skrivit så mkt i denna blogg, men nu känner jag att jag behöver skriva av mig ett och annat.. Igår var min sambo ut med sitt jobb, de skulle spela golf och äta middag.. Jag satt hemma hos min syster och kikade på Idol och hade det trevligt, fel person åkte ur Idol förresten! Vid halv tio ringer telefonen, det var min svåger som tyckte jag skulle komma och hämta min lite för överförfriskade sambo. Jag satte mig i bilen och åkte de två milen för att hämta honom, svårt att hålla hastigheten när man är förbannad.. Men,men. Jo visst var han bra i gasen när jag kom fram, han var väl inte lika glad att jag kom dit, men han somnade nästan direkt vi kom i bilen. Nu idag skulle han ha lagt nytt plåttak på huset, men kommer han att fixa det såhär dagen efter, ja det är frågan. Varför måste man dricka så mkt att man inte förstår att det förstör det roliga. Nej nu ska jag njuta av mitt morgonkaffe och se om jag får liv i festprissen.

Av vonanka - 23 oktober 2006 15:58

Jaha, då var det första gången för mig med en blogg.. Hade aldrig hört talas om det förrän en vän till mig bad mig gå in på hennes blogg.. Tänkte prova detta och se hur det funkar..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards