Direktlänk till inlägg 6 januari 2009

Nu är det slut

Av vonanka - 6 januari 2009 21:33

på två veckors ledighet för de flesta.. Men jag ska vara hemma ett tag till.. Jag hade tänkt att vi skulle hinna med så mycket idag. Tänkte att vi skulle passa på innan jimmy går tillbaka till jobbet. Men varför blir det inte som man tänkt sig. Vi har haft besök näst intill hela dagen. Jag hann måla en vända på fm, men sen kom ett par vänner hem till oss på en kopp kaffe. Efter det dundrade min syster och hennes familj in här. Vi ska vara barnvakt till imorgon kväll. Det är planeringsdag i skolan men syster kunde inte få ledigt från jobbet. Då får de vara här. Jag är ju ändå hemma.

Under tiden vi satt och fikade med dem, kom svärfar in på en liten visit. Han skulle kika hur det går i Nellies rum. Han ska visst hjälpa till att byta element och bygga in det nya fönstret ordentligt.

Jag blev i alla fall glad när vi kom in i rummet imorse och fick se att alla bubblor dragit tillbaka när färgen torkat. Det var skönt det. Nu väntar andra strykningen i rummet. Vi hann som sagt inte med något idag.  Det är förstås trevligt med besök, men det verkar ha en tendens till att alla kommer samma dag.

 
 
Ingen bild

Anna

7 januari 2009 20:09

Ja tänk, man blir aldrig så poppis som när man har en liten bebis hemma. Aldrig kan man få en lugn stund. Sen ringer de där galna folket i Uppsala och vill komma och häsla på- jaha, då går en hel helg åt det. Nä, lite lugn och ro skulle man ha! Kram på er alla tre!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vonanka - 18 januari 2009 22:31

Ja nu händer det. Jag byter blogg. Följ gärna mig och mitt liv där istället.. på http://blomvonalten.blogspot.com/...

Av vonanka - 18 januari 2009 17:13

går min lilla skrutta.. Hon har tagit 3 steg själv, men det är inte långt ifrån att hon börjar knata själv tror jag.. Hmm, kanske går hon innan hon fyller 1, det vore jätte roligt. Min rygg mår mycket bättre iaf. Jag har blivit ompysslad ganska bra ...

Av vonanka - 17 januari 2009 08:35

Jag har haft otroligt ont i ryggen sen i tisdags. Jag har ingen aning om varifrån det kommer. Allt var som vanligt på morgonen, men efter lunch låg jag på soffan och vilade en stund och när jag skulle kliva upp ur soffan small det bara till. Jag tror...

Av vonanka - 16 januari 2009 18:11

Det kom med posten igår, gissa om jag var i valet och kvalet med att öppna brevet när jag var ensam hemma. Men jag visste att det inte var någon idé att vänta. Förstod nästan också att det skulle vara ett positivt svar eftersom det kom med posten. My...

Av vonanka - 12 januari 2009 20:24

Har inte fått svar ännu, ringde sjukhuset idag, men labb ligger tydligen efter med sina provtagningar så jag får snällt vänta.. Har jag inget hört på 2 veckor skulle jag återkomma.. Vad jag är trött på alla människor som bara kan svara mig just nu ...

Ovido - Quiz & Flashcards