Direktlänk till inlägg 23 december 2008

Dan före Dopparedagen

Av vonanka - 23 december 2008 22:34

jaha då var det uppesittarkväll. Fast trevligare kunde jag ha haft.. Eller jag ska inte klaga, men maken är ute och åker bil. Vi har grannsamverkan, vilket innebär att vi ska vara med en gång om året, i en vecka och åka bil genom vår lilla landsbygd. Vilket såklart föll på julveckan för oss. Vi hade helt glömt bort det, men igår ringde mannen som Jimmy ska åka med och påminnde honom. Hmm, jippie va glada vi blev. Men men det är tur vi inte drabbas nästa år oxå.. Vad hittar jag på då? Jo jag slår in julklapparna för fullt. Såklart sparar jag alltid aånt till sista dagen. Men nu är det gjort och jag är glad för det.

Hur blir julen för oss då? Imorgon ska vi till Nellies farmor och farfar och fira jul, med ja i stort sett hela Jimmys släkt, vad jag tycker om det låter jag vara osagt.. Men det är tur att det bara är en dag per år. På juldagen åker vi hem till mina föräldrar. Då vankas det en alldeles underbar middag med kalkon och vad som serveras där till. Vi blir bara vår familj med respektive och våra barn. Det är det som är jul för mig. En lugn och harmonsk jul med familjen.

På annandagen ska vi sedan tillbaka till svärmor och svärfar, då kommer en av Jimmys bröder dit och hans familj. De kan inte vara med på julafton så de kommer då, självklart måste vi dit oxå för att lämna julklappar då. Sen blir det lugnt fram till nyår iaf.. Det är tur det..

Jag önskar alla mina vänner en riktigt GOD JUL!!


 
 
Ingen bild

Suddis

24 december 2008 12:23

God Jul till dig å familjen!!!

Kram



Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vonanka - 18 januari 2009 22:31

Ja nu händer det. Jag byter blogg. Följ gärna mig och mitt liv där istället.. på http://blomvonalten.blogspot.com/...

Av vonanka - 18 januari 2009 17:13

går min lilla skrutta.. Hon har tagit 3 steg själv, men det är inte långt ifrån att hon börjar knata själv tror jag.. Hmm, kanske går hon innan hon fyller 1, det vore jätte roligt. Min rygg mår mycket bättre iaf. Jag har blivit ompysslad ganska bra ...

Av vonanka - 17 januari 2009 08:35

Jag har haft otroligt ont i ryggen sen i tisdags. Jag har ingen aning om varifrån det kommer. Allt var som vanligt på morgonen, men efter lunch låg jag på soffan och vilade en stund och när jag skulle kliva upp ur soffan small det bara till. Jag tror...

Av vonanka - 16 januari 2009 18:11

Det kom med posten igår, gissa om jag var i valet och kvalet med att öppna brevet när jag var ensam hemma. Men jag visste att det inte var någon idé att vänta. Förstod nästan också att det skulle vara ett positivt svar eftersom det kom med posten. My...

Av vonanka - 12 januari 2009 20:24

Har inte fått svar ännu, ringde sjukhuset idag, men labb ligger tydligen efter med sina provtagningar så jag får snällt vänta.. Har jag inget hört på 2 veckor skulle jag återkomma.. Vad jag är trött på alla människor som bara kan svara mig just nu ...

Ovido - Quiz & Flashcards