Direktlänk till inlägg 30 december 2008

Orolig

Av vonanka - 30 december 2008 15:00

Min kära syster ligger på St.Görans i stockholm och jag kan inget göra för henne känns det som. Hmm, hon har haft kraftig värk i magen som vi från början trodde var helt vanlig mensvärk. Detta började på juldagen. Sen har det bara blivit värre för henne och i lördags förmiddag åkte hon in till akuten. De trodde att det var blindtarmen och de opererade bort den. Men det visade sig att det inte var det. Nu vet de inte vad det är för fel på henne, men hon har jätte ont i magen, feber och en förhöjd "sänka". De kör henne in och ut på röntgen som om hon var en studsboll. Inte kan de göra annat än sucka heller för att de inte vet vad felet är. Jag lider så otroligt mycket med henne!! Fruktansvärt orolig blir jag oxå. Vill så gärna vara hos henne, men hon säger att det inte är någon mening för mig att åka dit eftersom de bara har några timmars besökstid på kvällen. Förhoppningsvis får hon komma hem till imorgon. Inte kul att spendera nyår på sjukhuset.

Ålskar dig sis and I hope u get well soon!!!


För övrigt så håller vi just nu på att renovera Nellies rum. Åhh det kommer bli så fint!! Vi beställde döskalle tapeter till henne igår, Rosa tapeter med vita små döskallar på. Det blir en fin men dyr fondtapet. Sen ska vi ha rosa på resten av väggarna. Jag hoppas att det  blir fint när det blir klart. Vi hade spacklat i ordning rummet en vända, men då släppte såklart tapeten från väggen så nu håller vi på att sanera hela rummet från gammal tapet. Inte lika roligt. Men, men bara det blir ordentligt gjort. Jag ska ta lite före och sedan efter bilder så ni får se.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vonanka - 18 januari 2009 22:31

Ja nu händer det. Jag byter blogg. Följ gärna mig och mitt liv där istället.. på http://blomvonalten.blogspot.com/...

Av vonanka - 18 januari 2009 17:13

går min lilla skrutta.. Hon har tagit 3 steg själv, men det är inte långt ifrån att hon börjar knata själv tror jag.. Hmm, kanske går hon innan hon fyller 1, det vore jätte roligt. Min rygg mår mycket bättre iaf. Jag har blivit ompysslad ganska bra ...

Av vonanka - 17 januari 2009 08:35

Jag har haft otroligt ont i ryggen sen i tisdags. Jag har ingen aning om varifrån det kommer. Allt var som vanligt på morgonen, men efter lunch låg jag på soffan och vilade en stund och när jag skulle kliva upp ur soffan small det bara till. Jag tror...

Av vonanka - 16 januari 2009 18:11

Det kom med posten igår, gissa om jag var i valet och kvalet med att öppna brevet när jag var ensam hemma. Men jag visste att det inte var någon idé att vänta. Förstod nästan också att det skulle vara ett positivt svar eftersom det kom med posten. My...

Av vonanka - 12 januari 2009 20:24

Har inte fått svar ännu, ringde sjukhuset idag, men labb ligger tydligen efter med sina provtagningar så jag får snällt vänta.. Har jag inget hört på 2 veckor skulle jag återkomma.. Vad jag är trött på alla människor som bara kan svara mig just nu ...

Ovido - Quiz & Flashcards