Direktlänk till inlägg 31 december 2008

Sista dagen

Av vonanka - 31 december 2008 09:26

på detta år. Summa summarum av året som gått. Ja det började ju helt fantasktiskt. Jag fick ju min lilla guldklimp i februari. Det bästa som kunnat hända mig! Hela detta år efter det har gått ut på att ge nästan allt av mig själv till henne. Slutet av året har inte varit lika roligt, mycket problem med bilar och hälsan för flera i min familj. Jag hoppas verkligen att det nya året betyder nya krafter och att det blir minst lika bra som 2008 års start.

Jag kommer inte ge något nyårs löfte, eftersom det ändå sällan går att fullfölja. Men jag ska försöka börja tänka på lite träning och lite mer hälsosam mat. Vore trevligt att gå ner ett och annat kilo.. Kanske kan jag få en beach 2009 kropp.. =) Vad härligt det vore!!

Nya året innebär även att jag ska börja arbeta lite mer. Skönt att få komma igång lite mer på jobbet. Det är ju ett tag sedan jag jobbade för fullt. Ett år har snart gått.

Vi hoppas att vi ska hinna klart med stumpans rum om en vecka så det får väl bli projekt nummer ett på det nya året.

Annars har jag inga planer för det nya året utan vi tar dagen som den kommer lite grann.

Jag hoppas min syster får komma hem idag från sjukhuset idag oxå, vore så skönt för henne att slippa vara kvar där!!


Nu ska vi hårdköra sista slipningen och spacklingen i Nellies rum så vi kan börja måla och tapetsera snart.


Jag önskar alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!

 
 
Ingen bild

Anna

31 december 2008 14:31

Hoppas nästa år blir bättre fö er! Önskar er ett gott slut och ett Gott Nytt år! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vonanka - 18 januari 2009 22:31

Ja nu händer det. Jag byter blogg. Följ gärna mig och mitt liv där istället.. på http://blomvonalten.blogspot.com/...

Av vonanka - 18 januari 2009 17:13

går min lilla skrutta.. Hon har tagit 3 steg själv, men det är inte långt ifrån att hon börjar knata själv tror jag.. Hmm, kanske går hon innan hon fyller 1, det vore jätte roligt. Min rygg mår mycket bättre iaf. Jag har blivit ompysslad ganska bra ...

Av vonanka - 17 januari 2009 08:35

Jag har haft otroligt ont i ryggen sen i tisdags. Jag har ingen aning om varifrån det kommer. Allt var som vanligt på morgonen, men efter lunch låg jag på soffan och vilade en stund och när jag skulle kliva upp ur soffan small det bara till. Jag tror...

Av vonanka - 16 januari 2009 18:11

Det kom med posten igår, gissa om jag var i valet och kvalet med att öppna brevet när jag var ensam hemma. Men jag visste att det inte var någon idé att vänta. Förstod nästan också att det skulle vara ett positivt svar eftersom det kom med posten. My...

Av vonanka - 12 januari 2009 20:24

Har inte fått svar ännu, ringde sjukhuset idag, men labb ligger tydligen efter med sina provtagningar så jag får snällt vänta.. Har jag inget hört på 2 veckor skulle jag återkomma.. Vad jag är trött på alla människor som bara kan svara mig just nu ...

Ovido - Quiz & Flashcards