Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

Fika, födelsedag och tillfrisknande...

Av vonanka - 2 januari 2009 14:36

Idag firar vi Jimmys födelsedag.

Vi har varit till Torshälla och fikat. Hela familjen var samlad nästan. Min kära syster har börjat återhämtat sig från operationer och sjukhusvistelsen. Nu har hon varit hos mamma och pappa och vilat upp sig. Hon såg väldigt pigg ut nu. Eller, ja så pigg som man kan förvänta sig. Idag ska hon åka hem till sig igen så då passade vi på att ta lite fika för både jimmy och för hennes tillfrisknande.

Nu är vi hemma igen och vi ska snart sätta igång och köra lite i Nellies rum. Jag börjar bli åtolig och vill ha rummet klart så jag kan börja möblera och så. Jag har inte hört om tapeterna har kommit än, men vi får åka in på måndag och kolla. Vi måste köpa tak också.

Imorgon blir det inte så mycket gjort heller, då blir det fika med Jimmys familj.

 
 
Ingen bild

Anna

2 januari 2009 14:53

Du får hälsa maken din och gratta honom från oss i Uppsala. Vi saknar er allesammans. Massor av kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vonanka - 18 januari 2009 22:31

Ja nu händer det. Jag byter blogg. Följ gärna mig och mitt liv där istället.. på http://blomvonalten.blogspot.com/...

Av vonanka - 18 januari 2009 17:13

går min lilla skrutta.. Hon har tagit 3 steg själv, men det är inte långt ifrån att hon börjar knata själv tror jag.. Hmm, kanske går hon innan hon fyller 1, det vore jätte roligt. Min rygg mår mycket bättre iaf. Jag har blivit ompysslad ganska bra ...

Av vonanka - 17 januari 2009 08:35

Jag har haft otroligt ont i ryggen sen i tisdags. Jag har ingen aning om varifrån det kommer. Allt var som vanligt på morgonen, men efter lunch låg jag på soffan och vilade en stund och när jag skulle kliva upp ur soffan small det bara till. Jag tror...

Av vonanka - 16 januari 2009 18:11

Det kom med posten igår, gissa om jag var i valet och kvalet med att öppna brevet när jag var ensam hemma. Men jag visste att det inte var någon idé att vänta. Förstod nästan också att det skulle vara ett positivt svar eftersom det kom med posten. My...

Av vonanka - 12 januari 2009 20:24

Har inte fått svar ännu, ringde sjukhuset idag, men labb ligger tydligen efter med sina provtagningar så jag får snällt vänta.. Har jag inget hört på 2 veckor skulle jag återkomma.. Vad jag är trött på alla människor som bara kan svara mig just nu ...

Ovido - Quiz & Flashcards