Alla inlägg den 17 januari 2009

Av vonanka - 17 januari 2009 08:35

Jag har haft otroligt ont i ryggen sen i tisdags. Jag har ingen aning om varifrån det kommer. Allt var som vanligt på morgonen, men efter lunch låg jag på soffan och vilade en stund och när jag skulle kliva upp ur soffan small det bara till. Jag tror att jag fått en inflammation i ryggen. idag känns det lite bättre, kanske tack vare att jag var hos min syster hela dagen igår och hon fick passa upp på lillstumpan en del. Skönt att slippa bära på henne så mycket.

Jag har ringt och sagt ifrån jobbet, skulle ha jobbat idag, men jag tror inte ryggen skulle klara av om vi får många larm med folk som ligge på golvet. Även om det inte händer allt för ofta att det blir fler på en dag så skulle det så klart kunna hända idag.

Nej nu i helgen får jag vara hemma och vila upp ryggen.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards