Alla inlägg den 18 januari 2009

Av vonanka - 18 januari 2009 22:31

Ja nu händer det. Jag byter blogg. Följ gärna mig och mitt liv där istället..

http://blomvonalten.blogspot.com/
Av vonanka - 18 januari 2009 17:13

går min lilla skrutta.. Hon har tagit 3 steg själv, men det är inte långt ifrån att hon börjar knata själv tror jag.. Hmm, kanske går hon innan hon fyller 1, det vore jätte roligt.

Min rygg mår mycket bättre iaf. Jag har blivit ompysslad ganska bra i helgen och nu känns det bättre. Inte helt bra, men okej.


Igår tänkte jag att jag skulle byta blogg, men jag måste vara sämst på tekniska grejor eller så är jag bara trög för nu har jag gjort en massa, men det slutade med två olika bloggar... Hmm, måste nog ta reda lite mer på hur setta ska gå till, men får jag allt att funka byter jag nog blogg inom kort..

'


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards