Direktlänk till inlägg 16 januari 2009

Åntligen svar!!

Av vonanka - 16 januari 2009 18:11

Det kom med posten igår, gissa om jag var i valet och kvalet med att öppna brevet när jag var ensam hemma. Men jag visste att det inte var någon idé att vänta. Förstod nästan också att det skulle vara ett positivt svar eftersom det kom med posten. Mycket riktigt när jag fick upp brevet och började läsa så kom jag fram till att det var ett mycket positivt svar! Det var ingen fara. Gissa om jag blev glad!! Har varit orolig i stort sett varje dag. Men nu kan jag andas ut. Det är en stor sten som lättat från mitt bröst. Nu kommer jag få göra tätare kontroller, närmast om ett halvår. Men det gör jag gladeligen. Nu ska jag gå på alla kontroller som jag erbjuds. Vill inte vara med om denna ovisshet mer!!

Tack alla som tänkt på mig under den här tiden! Men nu kan vi sluta oroa oss!! =)

Puss och kram

 
 
Ingen bild

Anna

17 januari 2009 19:33

Skönt att höra! Ta hand om dig gumman! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vonanka - 18 januari 2009 22:31

Ja nu händer det. Jag byter blogg. Följ gärna mig och mitt liv där istället.. på http://blomvonalten.blogspot.com/...

Av vonanka - 18 januari 2009 17:13

går min lilla skrutta.. Hon har tagit 3 steg själv, men det är inte långt ifrån att hon börjar knata själv tror jag.. Hmm, kanske går hon innan hon fyller 1, det vore jätte roligt. Min rygg mår mycket bättre iaf. Jag har blivit ompysslad ganska bra ...

Av vonanka - 17 januari 2009 08:35

Jag har haft otroligt ont i ryggen sen i tisdags. Jag har ingen aning om varifrån det kommer. Allt var som vanligt på morgonen, men efter lunch låg jag på soffan och vilade en stund och när jag skulle kliva upp ur soffan small det bara till. Jag tror...

Av vonanka - 12 januari 2009 20:24

Har inte fått svar ännu, ringde sjukhuset idag, men labb ligger tydligen efter med sina provtagningar så jag får snällt vänta.. Har jag inget hört på 2 veckor skulle jag återkomma.. Vad jag är trött på alla människor som bara kan svara mig just nu ...

Av vonanka - 12 januari 2009 20:11

Jag har bytt mobil, men oj vilket strul det ska vara med att portera numret från tidigare operatör till min nya. Jag har strulat med det i två veckor nu och jag hade blivit lovad att det skulle vara klart idag. Ringde min nya operatör och skällde rej...

Ovido - Quiz & Flashcards